1. Jakým způsobem jste získávali informace pro zpracování projektové žádosti?
Z internetových stránek Krajského úřadu; Z pravidelných seminářů pořádaných Krajským úřadem; Na základě osobních konzultací spracovníky Krajského úřadu Jiné můžete zvolit více odpovědí
1a. Pokud jste u otázky č. 1 označili možnost Jiné, prosím, stručně rozveďte.
uveďte zdroje informací
2. Jaká je Vaše spokojenost s informacemi a pokyny pro zpracování žádostí poskytované řídícím orgánem a poskytovatelem podpory?
1 2 3 4 5 Nedokážu odpovědět
3. Jak Vám vyhovoval způsob uspořádání a členění textu Výzvy k předkládání grantových projektů (přehlednost, srozumitelnost, jednoznačnost)?
1 2 3 4 5 Nedokážu odpovědět
4. Byly informace uvedené ve Výzvě k předkládání grantových projektů dostačující pro kompletní zpracování projektové žádosti?
Ano Ne Nedokážu odpovědět
5. Pokud jste ve Výzvě k předkládání grantových projektů postrádali nějaké informace, napište prosím které:
6. Vyplňování Projektové žádosti v aplikaci Benefit7 pro Vás bylo: Snadné Obtížné Nedokázal(a) jsem žádost bez pomoci vyplnit.
7. Pomohla Vám Příručka pro vyplňování projektové žádosti v Benefit7 k snazšímu ovládání této aplikace? Ano Ne Nedokážu odpvědět
7a. Pokud jste u otázky č. 7 označili možnost NE, prosím, stručně rozveďte důvod. uveďte nedostatky příručky
8. Zúčastnil(a) jste se některého ze seminářů pro žadatele či pro příjemce, pořádaných poskytovatelem podpory? Ano Ne
9. Jak byste zhodnotil(a) seminář(e), kterého(kterých) jste se zúčastnil(a)? Byl(y) pro mě velmi přínosný(é). Získal(a) jsem potřebné informace. Nedozvěděl(a) jsem se žádné nové či potřebné informace, ale získal(a) jsem zde nové kontakty. Seminář(e) pro mě byl zcela nezajímavý. Jiné
9a. Pokud jste u otázky č. 9 označili možnost Jiné, prosím, stručně rozveďte. zhodnoťe seminář(e), kterého(ých) jste se zúčastnil(a)
10. Vyhovoval Vám obsah a složení prezentací, které byly promítány na jednotlivých seminářích? Ano Ne Nedokážu odpvědět
11. Pokud Vám obsah a složení prezentací nevyhovoval, co byste změnili (doplnili, nebo naopak vypustili)? popř. uveďte i ve vztahu k výkladu přednášejících
12. Jak byste zhodnotili rychlost odezvy odpovědných pracovníků (finanční či projektoví manažeři) poskytovatele podpory na Vaše dotazy při realizaci Vašeho projektu? Rychlá Dostačující Nevyhovující
13. Jaká je Vaše spokojenost se správností a relevantností poskytovaných informací od odpovědných pracovníků (finanční či projektoví manažeři) poskytovatele podpory? Spolehlivé Dostačující Nevyhovující
14. Jaká je Vaše spokojenost s informovaností ze strany poskytovatele podpory? 1 2 3 4 5 Nedokážu odpovědět
15. Které nástroje poskytování informací ze strany poskytovatele podpory preferujete? Internetové stránky poskytovatele podpory Zasílání informativní e-maily příjemcům Vydávání Informačního zpravodaje Zaujímání vysvětlujících stanovisek kaktuálním metodickým dopisům a příp. změnám Zveřejňování praktických problémů a návrhů jejich možných řešení Jiné můžete zvolit více odpovědí
15a. Pokud jste u otázky č. 15 označili možnost Jiné, prosím, stručně rozveďte. popř. se pokuste sami navrhnout nástroj poskytování informací, který v nabídce postrádáte
16. Jaká je Vaše spokojenost se srozumitelností, podrobností a jednoznačností jednotlivých metodik a příruček pro žadatele/příjemce? 1 2 3 4 5 Nedokážu odpovědět
17. Myslíte si, že nastavená pravidla ze strany řídícího orgánu umožňují plynulou a bezproblémovou realizaci projektu? Ano Ne Nedokážu odpvědět
18. Která pravidla nastavená řídícím orgánem byste označili jako nejednoznačná? event. popište i důsledky nejednoznačně nastavených pravidel
19. Označte tu oblast, která Vám způsobovala při realizaci projektu problémy. Monitorovací zprávy Žádost o platbu Lhůty pro odevzdání monitorovacích zpráv a žádostí o platbu Lhůty pro odevzdání připomínek kvěcné a finanční části monitorovacích zpráv Špatná komunikace ze strany řídícího orgánu Nesrozumitelné informace vmetodikách a příručkách Nezájem o projekt ze strany cílových skupin Nejednoznačná pravidla pro řízení projektu Jiné můžete zvolit více odpovědí
19a. Pokud jste u otázky č. 19 označili možnost Jiné, prosím, stručně rozveďte.
20. Došlo v průběhu realizace Vašeho projektu k některým změnám ze strany poskytovatele podpory či řídícího orgánu, které vyvolaly při realizaci Vašeho projektu problémy? Ano Ne
20a. Pokud jste u otázky č. 20 označili možnost Ano, prosím, stručně popište příslušnou změnu vč. jejího důsledku pro Váš projekt. event. popište i případnou komunikaci změny s poskytovatelem podpory
21. Byla na Vašem projektu po dobu jeho realizace nebo po ukončení provedena kontrola? Ano Ne
21a. Pokud jste u otázky č. 21 označili možnost ANO, uveďte, který subjekt kontrolu provedl. Krajský úřad MŠMT MF (Ministerstvo financí ČR) EU (Evropská komise, Evropský účetní dvůr, apod.) můžete zvolit více odpovědí
22. Která oblast realizace projektu pro Vás byla z pohledu veřejnosprávní kontroly nejproblematičtější? Věcná část (realizace KA, naplňování MI, apod.) Finanční řízení Realizace veřejných zakázek Udržitelnost Jiné můžete zvolit více odpovědí
22a. Pokud jste u otázky č. 22 označili možnost Jiné, prosím, stručně rozveďte.
23. Došlo ve Vašem případě na základě realizace veřejnosprávní kontroly ke krácení dotace? Ano Ne
24. Zaznamenali jste nějaké problémy při zajištění udržitelnosti? Nerelevantní, na příslušný projekt se povinnost udržitelnosti nevztahuje Ano Ne
24a. Pokud jste u otázky č. 24 označili možnost Ano, prosím, stručně popište příslušný(é) problém(y). event. se pokuste popsat i příčíny vzniklých problémů
25a. Pokuste se stručně postihnout aspekty, které by Vám usnadnily přípravu projektové žádosti .
25b. Pokuste se stručně postihnout aspekty, které by Vám usnadnily vlastní realizaci projektu .
25c. Pokuste se stručně postihnout aspekty, které by Vám usnadnily zajištění povinné udržitelnosti projektových výstupů .